About Me

My photo
zzz....? Owh..Visitors? Enjoy yourself.

Thursday, October 13, 2011

Kau?!

Aku tahu...kau dah ade BF...
Tapi kau mmg caring...
Kau x kesah........
BF kau mmg serius...
Kau setia kepada dia......


Mula2..awak x tau saye suka dekat awak....
Tapi saban hari...kwn awak ckap mcm2..pasal saye ni....
Dia mmg sedar saya suke dekat awak.......


Bila dekat2...malu.....dah la duduk sebelah dalam kelas....
Awak mesti rase pelik...terutama-nye kalau saya buat salah smalam atau (sebelumnya)
Semakin lama...awak semakin sedar....kehadiran saya....

Saya sanggup berkorban untuk awak....duit?!
Duit?!
Duit cuma mainan.
Perempuan yg cintakan lelaki tidak mahu duitnya(serius...lawak ka?hahahahahahahaha)

Saya x kesah.
Tapi...apabila awk betul2..tahu saya suka awak...
Saya malu.....

Kemudian awak lyn saya smakin baik....
Awak kurang berckap dengan BF awak....
Saya berasa pelik......
Awak tidak lagi malu dengan saya...

Awak melayan saya mcm bez' frend.

Kemudian..apabila ada sesuatu perayaan...awak rujuk saya...
Awak menelefon saya apabila saya sedang tidur.....saya bangun untuk menjawab...
Awak berkata"Esok jangan lupa datang ye....Potong kuku....pakai kemas2...."

Saya keliru awak mmg caring ke dah layan saye ni mcm EHM2 awak...

Esok...awak tersentuh tgn saya....Awak buat steady je...

1st...saya main2 sahaja mintak awak suap...tapi awak suap betul2........Awak..
Keesokanya....BF awak duduk berdekatan dengan saya...awk melayannya dengan baik sekali...
Macam saya....Apabila saling berpandangan....awak melarikan mata awak...
Kita saling ketawa.....Awak tahu itu kan?

Saya terkedu apabila awak dengan rela hati memberi ais-krim awak kepada saya....

Thank You?~!

NOT LOVE?!zzzzz

No comments:

Post a Comment